środa, 24 lutego 2016

Endgame: Klucz Niebios - James Frey & Nils Johnson-Shelton


Książka jest kontynuacją bestsellerowej powieści Endgame. Opowiada o znalezieniu drugiego klucza, którym jest Klucz Niebios.

Ta część podobała mi się o wiele bardziej niż pierwsza. Grono naszych bohaterów się zawęża, dzięki czemu możemy komuś kibicować. Autor nie skupia się już głównie na kilku bohaterach, lecz na wszystkich. Podoba mi się wątek z Aisling Kopp. Książka cały czas trzyma w napięciu i nie potrafiłem się od niej oderwać, czyta się ją bardzo szybko.
Trochę nieprawdopodobne wydaje mi się to, że nastolatkowie bez szczególnego wysiłku pokonują całe zastępy służb specjalnych typu FBI i CIA, ale mimo to książka jest naprawdę świetna. Niecierpliwie czekam na trzecią, ostatnią część.


Kto zdobędzie Klucz Niebios? Jak potoczą się losy bohaterów? Kto polegnie i Endgame dla niego dobiegnie końca?
Po odpowiedzi oczywiście zapraszam do przeczytania tej książki.

Książkę oceniam 10/10.

1 komentarz :

  1. Zdecydowanie lepsza, bardziej dynamiczna, ale też brutalna niż pierwszy tom. Tym razem Endgame wciągnęło mnie od samego początku pozostawiając duży niedosyt :)
    Z niecierpliwością i ciekawością małolatki sięgam po Reguły Gry, które mam nadzieję okażą się jeszcze lepsze!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na świeżutką recenzję Klucza Niebios:
    www.favouread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka