środa, 24 lutego 2016

Girl Online - Zoe Sugg

Książka opowiada o życiu Penny Porter, która żyje w Wielkiej Brytanii i prowadzi anonimowego bloga pod nickiem Girl Online. Kiedy dziewczyna nie radzi sobie z towarzystwem w szkole rodzice zabierają ją do Nowego Jorku, gdzie poznaje gitarzystę o imieniu Noah. Okazuje się, że chłopiec ma pewien sekret, który może zdemaskować Girl Online.

Książkę zamówiłem przez przypadek, dodając ją do koszyka. Pomyślałem sobie: "no dobra skoro już mam to zmuszę się i przeczytam".
W wielu momentach sytuacje przedstawione w książce są po prostu nieprawdopodobne.
Nie wiem po co Zoe Sugg wprowadza jakieś absurdalne wątki z atakami paniki. Według mnie książka była pisana na siłę i wydawanie na nią pieniędzy nie jest najlepszym pomysłem. 


Książkę oceniam 2/10.

1 komentarz :

  1. Chyba nie mogę się zgodzić... Moim zdaniem książka była świetna, druga część była stratą czasu. Ogólnie to masz rację z tym, że kilka momentów było nieprawdopodobnych, bo niby skąd tak nagle się w sobie zakochali? I niby to taki przypadek, że zostali w Nowym Yorku na święta. Trzeba wziąć pod uwagę, że to pierwsza książka Zoe i jak na pierwszą wyszła jej super. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka