środa, 24 lutego 2016

Więzień Labiryntu: Lek na śmierć - James Dashner

Książka jest finalną częścią powieści Więzień Labiryntu. Thomas wie, że DRESZCZowi nie można ufać, ale oni twierdzą, że czas Prób i kłamstw już się skończył. Chcą przywrócić Streferom pamięć, ale to czy się na to zgodzą zależy tylko od nich.

Moim zdaniem książka jest po prostu dobra. Nie zachwyciła mnie tak bardzo jak pierwsza część. Szczerze muszę przyznać, że więcej się po niej spodziewałem. Myślałem, że James Dashner jakoś rozwinie wątek Teresy i Thomasa, myślałem, że ta para będzie kluczowa dla tej powieści, jednak się zawiodłem. Zakończenie pozostawia więcej pytań niż odpowiedzi, więc nie pozostaje mi nic innego jak sięgnąć po prequel.
Mimo tego książka jest przyjemna i czyta się ją bardzo szybko. Podoba mi się wizja miasta, przedstawionego przez Jamesa Dashnera. W pewnym momencie autor po prostu łamie nam serce na kawałki tak, że mamy ochotę rozerwać go na strzępy.

Czy naszym bohaterom uda się wynaleźć lek na Pożogę? Czy DRESZCZ naprawdę jest dobry? 

Po odpowiedzi zapraszam oczywiście do przeczytania tej książki.

Książkę oceniam 8/10.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka