piątek, 25 marca 2016

Medyczny TAG

Bardzo się ucieszyłem gdy zostałem nominowany
Serdecznie dziękuję Paulinie (Zapałce) z bloga Z KSIĄŻKĄ W KIESZENI
Mam nadzieję, że osoby nominowane przeze mnie wezmą udział w zabawie ;)
A teraz zapraszam do czytania:


Anestezjologia - książka tak nudna, że prawie cię uśpiła
Girl Online - Zoe Sugg
Aż wstyd się przyznać, że to przeczytałem, ale tak to jest gdy nieuważnie składa się zamówienie.


Diagnoza - smutna książka
Gwiazd Naszych Wina - John Green
Zdecydowanie jest to Gwiazd Naszych Wina. Kompletnie nie spodziewałem się takiego obrotu akcji.

Zawał - książka z nagłym zwrotem akcji 
W Pierścieniu Ognia - Suzanne Collins

Definitywnie jest to W pierścieniu ognia. Nie myślałem, że akcja się tak potoczy.



Dentysta - książka, której szczerze nie lubisz
Girl Online - Zoe Sugg

Prawdę mówiąc, nie było takiej książki, której bym szczerze nienawidził, ale tej książki po prostu nie lubię.



Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta... - książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią




Igrzyska Śmierci oraz Gwiazd Naszych Wina były naprawdę bardzo wzruszające, natomiast jeżeli chodzi o Kosogłosa, to poruszyła mnie pewna śmierć, ale to już musicie sami przeczytać. ;)

Operacja - książka, przy której wstrzymywałeś oddech ze zdenerwowania i napięcia

Igrzyska Śmierci - Suzanne Collins

Po raz kolejny są to Igrzyska, no ale cóż. Ja chyba nie nadaję się do takich tagów. :D




Pobieranie krwi - krwawa książka


Według mnie najbardziej krwawe książki to seria Endgame.


Komu lekarstwo? - książka z gorzkim zakończeniem

Gwiazd Naszych Wina - John Green
Hmmm... Jak myślicie? No oczywiście, że jest to Gwiazd Naszych Wina.
PS Wspominałem już, że chyba nie nadaję się do takich tagów?


Zawroty głowy - książka ze świetnym wątkiem miłosnym
Gwiazd Naszych Wina - John Green
Zdecydowanie, definitywnie i oczywiście jest to Gwiazd Naszych Wina.

Rozprzestrzenianie się zarazy - kogo tagujesz?

[CIEKAWOSTKA] Czy wiedzieliście, że w tym poście użyłem aż 4 razy tytułu Gwiazd Naszych Wina?

Dzięki za przeczytanie
Zaczytanego dnia życzę ;)

8 komentarzy :

  1. Ciekawe odpowiedzi ;) Z wielką chęcią wezmę udział :) Jak dla mnie Gwiazd naszych wina to raczej miły New Adult, który szybko się czytało, ale nic nadzwyczajnego ;) Polecam Ci Morze Spokoju albo serie Powód by oddychać to cudowne książki :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że wziąłeś udział! :) Super odpowiedzi, praktycznie z każdą się zgadzam. Twój blog wygląda niesamowicie :D Mam nadzieję, że zdobędziesz mnóstwo obserwatorów, na których zasługujesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację. Odpowiem w najbliższym wolnym czasie bo naprawdę mi się podoba xd
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto moja odpowiedź xd
      http://in-my-different-world.blogspot.com/2016/03/medyczny-tag.html

      Usuń
  4. Świetny TAG w Twoim wykonaniu:) Pozdrawiam:)
    http://przewodnik-czytelniczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. GWN to fajna i mądra książka dla młodzieży. IŚ leżą wieki na półce i naprawdę muszę się w końcu zabrać ze te książki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej zgadzam się z tym, że Endgame jest bardzo krwawa, ale i tak lubię tą serię, pomimo tego, że wiele osób uważa ją za słabą :) Super tag! Pierwszy raz się z nim spotykam :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    http://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny TAG. Naprawdę miło się go czytało!
    Pozdrawiam :)
    http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka