niedziela, 3 kwietnia 2016

03.04.2016r. - Spotkanie z Quick - Galeria Bałtycka Gdańsk


Dzisiaj, czyli 3 marca 2016r. byłem w Gdańsku, w Galerii Bałtyckiej na spotkaniu z autorką książki/ Youtuberką: Quick. Julia jest bardzo pozytywną osobą. Niestety było zbyt dużo ludzi, aby pogadać, ale parę słów zamieniliśmy, zrobiliśmy sobie zdjęcie i dostałem autograf.

Co do organizacji całego eventu to była na wysokim poziomie. Pracownicy księgarni Matras proponowali kupno książki, stali przy Quick i robili zdjęcia. Było bardzo dużo osób, ale kolejka myślę, że w miarę sprawnie się posuwała. Miałem jako tako szczęście, że przyszedłem trochę szybciej i stałem w niej tylko godzinę.

Jeżeli chodzi o książkę, to nie wiem kiedy się za nią zabiorę, ponieważ mam teraz bardzo napięty czytelniczy grafik. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się spotkać Julię i zamienić z nią więcej zdań. Na pewno miło zapamiętam to spotkanie.

3 komentarze :

  1. Nie znam Julii. Może przez to, że na You Tube oglądam tylko Maćka Dąbrowskiego i Marcina Dubiela. Jakoś tak wyszło, choć kiedyś bym o tym nie pomyślała xd
    Napięty grafik - skąd ja to znam! Najgorsze co może być...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że miło spędziłeś czas. Muszę przyznać, że też nigdy o niej nie słyszałam, ale jakoś yt nie oglądam ;) W tak młodym wieku, napisać książkę.... niesamowity sukces! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam cię do wzięcia udziału w Tagu. Mam nadzieję że dołączysz do zabawy.
    Tutaj znajdziesz wszystko :)
    http://in-my-different-world.blogspot.com/2016/04/zalotny-tag-ksiazkowy.html

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka