środa, 20 kwietnia 2016

Film - Piąta Fala

Hmmm... Jeżeli chodzi o film, to słyszałem różne opinie. Jedni mówili, że nie jest zbyt dobry, inni że jest świetny. Muszę przyznać, że oglądając ten film byłem do niego uprzedzony. Jeśli ktoś szuka filmu pełnego akcji, to nie jest to film dla niego. Co prawda ekranizacja zawiera bardzo dużo podobieństw do książki, ale jednak nie jest to to samo. Cały czas czekałem na ten moment, na tą jedyną najlepszą akcję, której nie doznałem. 

Mimo to wszystko film nie jest jakoś bardzo zły. Byłem na nim ze znajomymi, którym bardzo się on podobał i to pewnie za sprawą tego, że nie czytali książki. 



W pewnych momentach aż chciało się płakać, a czasami przechodziły ciarki. To stwierdzenie może być troszkę krzywdzące dla tego filmu, ale uważam, że jest taką kolejną typową młodzieżówką.
Gdy film stawał się nudny, ludzie zaczęli wychodzić z kina. Myślę, że popełnili błąd, bo końcówka filmu była zdecydowanie najbogatsza w różnego rodzaju akcję.



W tym filmie każdy znajdzie coś dla siebie. Jest tutaj wątek miłosny, dla fanów romantyzmu. Jest wątek o "kosmitach" dla fanów fantasy. Jeżeli ktoś lubi wybuchy, to również ich zazna pod koniec. Jeśli komuś podobają się sceny, przez które chce się płakać, to także może ich szukać w tej ekranizacji.

Film oceniam niestety 7/10.


3 komentarze :

  1. Ja rozmawiałam ze znajomym, który nie znał książki i na to poszedł. Nie był zadowolony niestety:(
    http://przewodnik-czytelniczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, nie spodziewałam się, że ludzie zaczną aż z kina wychodzić... Ja jeszcze nie byłam na Piątej Fali i nie wiem czy to zrobię, bo nie słyszałam pozytywnych opinii. Po prostu - książka lepsza, jak w 98% przypadków :D Za to wybrałam się na Łowcę i królową lodu. Film nie jest idealny, ale jest świetny (tylko nie wybieraj wersji z dubbingiem, bo ja popełniłam ten błąd XD). Gorąco polecam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie film się podobał :) Jak juz pewnie zdążyłes zauważyć, dużo bardziej od książki. To pokazuje jak różne są gusta :D
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka