niedziela, 24 kwietnia 2016

Zalotny TAG Książkowy

Już trochę czasu minęło od poprzedniego Tagu więc przy okazji nominacji od Layla A. z bloga In my different world, postanowiłem go zrobić. Serdecznie dziękuję :D Co prawda nie przeczytałem w swoim życiu zbyt wielu książek i trudno jest mi wybrać tak, aby się one nie powtarzały, ale bardzo lubię różnorodne Tagi książkowe.


Faza 1
Zauważenie, czyli książka, którą kupiłem ze względu na okładkę
[recenzja]

Zdecydowanie są to Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender. Tak prawdę mówiąc, to ja kupuję prawie wszystkie książki ze względu na okładkę i wiem, że nie powinienem tak robić, ale to jest silniejsze ode mnie.


Faza 2
Pierwsze wrażenie, czyli książka, którą kupiłem ze względu na opis
[recenzja]

Hmm... Prawdę mówiąc, to ciężko mi powiedzieć, bo czytam wszystkie opisy zanim kupię książkę, ale myślę, że mógłby to być Endgame.


Faza 3
Słodkie rozmówi, czyli książka ze świetnym stylem pisania

Naprawdę nie mam pojęcia co by to mogło być. Co prawda styl pisania w Osobliwych i cudownych przypadkach Avy Lavender jest dość specyficzny, ale świetny to bym nie powiedział.


Faza 4
Pierwsza randka, czyli pierwszy tom serii, który sprawił, że miałem ochotę od razu zabrać się za kolejne
[recenzja]
Zdecydowanie jest to Piąta Fala. Gdy tylko skończę wszystkie książki, które zacząłem, to od razu zabieram się za kolejny tom.

Faza 5

Nocne rozmowy telefoniczne, czyli książka przy której przetrwałem noc

Hmm... Szczerze mówiąc, to nie mam pojęcia, bo ja wszystkie książki czytam późnym wieczorem, albo nocą :D


Faza 6
Zawsze w myślach, czyli książka o której nie mogę przestać myśleć.
[recenzja]
Zdecydowanie IGRZYSKA ŚMIERCI. KOCHAM KOCHAM i jeszcze raz KOCHAM <3


Faza 7
Kontakt fizyczny, czyli książka, którą kocham za towarzyszące uczucia.
[recenzja]
Gwiazd Naszych Wina to jest po prostu mistrzostwo i nie ma co tu więcej mówić. Cudowna powieść.


Faza 8
Spotkanie z rodzicami, czyli książka, którą chcę polecić rodzinie i znajomym
[recenzja]
Książka, nie o przyjaźni, miłości, zdradzie. Książka o życiu.


Faza 9
Myślenie o przyszłości, czyli książki, które będę czytał jeszcze nie raz.

Prawdę mówiąc, to nie mam w zwyczaju czytać jednej książki kilka razy, ale myślę, że kiedyś ponownie wrócę do Igrzysk Śmierci, czy Gwiazd Naszych Wina.


Faza 10
Dzielenie się miłością
Nominuję:
Także to by było na tyle. Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

4 komentarze :

  1. Dziękuję bardzo za nominację;D Pierwszy raz słyszę o tym TAGu i z miłą chęcią go wykonam niebawem;) Z Igrzyskami bym się zgodziła;D A z resztą nie wiem, bo nie czytałam. Gwiazd Naszych Wina przeczytam na początku maja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :D Bardzo Ci dziękuję za nominację! Tag jest świetny, bardzo mi się spodobał. Zgadzam się ze wszystkimi Twoimi typami :D Szczególnie z "Endgame" i "Gwiazd naszych wina", a "Piata Fal" jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo osób kupuje książki ze względu na okładkę, ja także, więc całkowicie Cię rozumiem :) Mam nadzieję, że mi także "Piąta fala" przypadnie do gustu, bo gdy zamawiałam to od razu kupiłam dwa tomy.
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  4. Igrzyska Śmierci, Gwiazd Naszych Wina i Piąta Fala - zgadzam się w zupełności. Natomiast książką przy, której ja przetrwałam noc była Herbata Szczęścia (A.Grzelak) oraz właśnie Gwiazd Naszych Wina :) Serdecznie zapraszam na mojego bloga: http://artgirl12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka