niedziela, 1 maja 2016

Celebrity Book TAG

Za nominację do tego TAG-u dziękuję Paulinie z bloga Z KSIĄŻKĄ W KIESZENI.Zapraszam na jej bloga, oraz do przeczytania jej wersji tego TAG-u. Więc zaczynamy:

1. Emma Watson - książka z piękną kiss-ass bohaterką.
Szczerze mówiąc, to nie mam pojęcia. Pierwsze co mi przychodzi do głowy to Katniss Everdeen z Igrzysk Śmierci.

2. Ryan Gosling - książka z najgorętszym męskim bohaterem.
[recenzja]
No i co ja mam tu niby wybrać? Z opisów Cassie z Piątej Fali wychodzi na to, że Evan był "gorący".


3. Brangelina (Angellina Jolie i Brad Pitt) - książka z najlepszą parą.
[recenzja]
Zdecydowanie jest to Gwiazd Naszych Wina. Nic dodać, nic ująć.


4. Shailene Woodley - niedawno odkryty autor, którego uwielbiasz.
[recenzja]
Regina Brett. Może nie uwielbiam, ale podoba mi się bardzo jej twórczość i niedługo sięgnę po kolejne jej książki. Bardzo polecam, bo są zupełnie inne niż wszystkie.


5. Josh Hutcherson - ulubiona krótka książka.

Szczerze, to nie mam pojęcia, bo jedyną krótką książką, jaką posiadam jest Nigdy - Ewy Carla, ale nie jest ona moją ulubioną. Ahh Paulina, trudne zadanie mi dałaś :D


6. Dwayne Johnson - ulubiona gruba książka.
[recenzja]
Na pewno jest to drugi tom Endgame: Klucz Niebios. Moim zdaniem jest jeszcze lepszy niż pierwszy.


7. Leonardo DiCaprio - książka z najsmutniejszą śmiercią.
[UWAGA SPOILER]
[recenzja]
Zdecydowanie i jednogłośnie jest to ponownie Gwiazd Naszych Wina. Ta śmierć, bardzo mnie wzruszyła.


8. Kristen Stewart - najnudniejsza książka.
[recenzja]
Ojjj, coś czuję, że polecą za to baty, bo książka jest uwielbiana przez większość blogosfery.


9. Ian Somerhalder i jego kot - najsłodsza książka.

Tutaj, to już tym bardziej nie mam pojęcia, bo ja raczej nie czytam książek w takim stylu. Jednakże mogę wam powiedzieć coś w sekrecie: IGRZYSKA RZĄDZĄ.


10. Jennifer Lawrence - idealna książka bądź seria.
[recenzja]                     [recenzja]

Marsjanin ostatnio stał się jedną z moich ulubionych książek. A co do Igrzysk, to czy trzeba to jeszcze komentować?
KOCHAM IGRZYSKA!

Nominuję:
oraz dla odmiany jakaś Youtuberka:
Mam nadzieję, że zrobicie ten TAG, bo bardzo jestem ciekawy waszych odpowiedzi :D

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

3 komentarze :

  1. Dziękuję za nominację:) z pewnością odpowiem:) już od dawna czaiłam się na ten TAG:) Igrzyska robią robotę, każdy to wie:) a Marsjanina chce coraz bardziej przeczytać, ale nie mam pieniążków na niego:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahahahahaha, drugi podpunkt musiał być dla Ciebie ciężki, ale super wybrnąłeś :D Oczywiście nie zgadzam się z "Osobliwymi...", ale to tylko moja subiektywna opinia. Z innymi jak najbardziej się zgadzam ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Igrzyska! ♥ A tak poza tym mi GNW nie przypadło do gustu. Było ok i tyle. Bardziej polecałabym przeczytać Powiedz wilkom, że jestem w domu, które, moim zdaniem, jest o wiele lepsze od twórczości Greena :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka