piątek, 27 maja 2016

Film - Niezgodna


Hej wszystkim :) Dziękuję wszystkim za życzenia pod poprzednim postem :)

Właśnie jestem na Targach Książki w Warszawie, co oznacza, że w ten weekend będzie na blogu tylko jeden post. A teraz przechodzimy już do recenzji.

Wydaje mi się, że większość z was, zna już historię Niezgodnej. Jeżeli jednak jest tu ktoś nowy, to do zapoznania się z nią zapraszam tutaj.



Na początku muszę powiedzieć, że podziwiam reżyserów za to, że z tak słabej książki zrobili tak dobry film. Oczywiście nie jest ona jakiś mega wybitny, ale jest naprawdę całkiem przyzwoity. Podobają mi się wszystkie sceny akcji. Efekty są naprawdę dobrze wykonane. Dzięki temu wszystkiemu mogłem sobie lepiej wyobrazić wszystko, bo nie ukrywam, w książce wyobraźnia nie zadziałała.
Co do obsady, to nie to, że nie lubię tych aktorów czy coś. Po prostu mi tu nie pasują. Shailene Woodley i Ansel Elgort jednak za bardzo kojarzą mi się z filmem Gwiazd Naszych wina i tak już niestety chyba zostanie na zawsze. A szkoda bo Shailene to dobra aktorka i podziwiam ją za umiejętności. Uważam, że najlepiej swoją rolę odegrała dziewczyna, która grała Christinę. 
Co do fabuły, to niektóre wątki zostały lekko zmienione, ale nie dziwię się reżyserom, bo przecież coś musieli pokazać w tym filmie. 

Jeżeli ktokolwiek zastanawia się, czy obejrzeć film, czy przeczytać książkę, to odpowiedź jest prosta. FILM!!! FILM !!! FILM!!!

Muszę przyznać, że po obejrzeniu filmu mam ochotę na kolejne, ale powstrzymam się, bo chciałbym najpierw przeczytać książkę. Mimo to, że pierwsza była słaba, wciąż żywię nadzieję, że druga będzie lepsza.

Film oceniam 7/10.

Pozdrawiam i życzę miłych Targów, dla tych którzy będą ;)



9 komentarzy :

  1. Oglądałam obie części filmu, ale książek jeszcze nie czytałam. Ekranizacja przypadła mi jak najbardziej do gustu, dlatego z chęcią zapoznam się z trylogią dla porównania. Co do bohaterów, to na szczęście z nikim innym mi się nie kojarzyli, ponieważ nie oglądałam "Gwiazd naszych wina" i uważam, że całkiem nieźle pasują :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    https://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Film jest bardzo dobry, a już zdecydowanie lepszy niż książka :D
    Szkoda, że nie mogę być na targach, ale życzę Ci miłej zabawy i udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam ten film, ale niestety mnie nie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie bardzo fajna fabuła i pierwsza część książki im nie wyszła, natomiast świetne są moim zdaniem kolejne, a film był super, bo grała dobra aktorka i było to zrobione wszystko tak realistycznie, nie sztucznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka ma wiele bardzo negatywnych opinii, więc chyba skuszę się na film. Będzie idealny na sobotni wieczór :D
    Pozdrawiam!
    http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś niezbyt mnie zachęca ten film. O książce słyszałam same okropności, ale skoro uważasz, żę film nie jest aż tak do końca zły, to może spróbuję;)
    Przewodnik Czytelniczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się przyznać, ale nie czytałam ani jednego tomu Niezgodnej. Oglądałam natomiast dwie części filmu i bardzo mi się spodobały :) Mam ambitne plany przeczytania wszystkich części przed premierą trzeciej części filmu, ale nie wiem, jak z wszystkim wyjdzie :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, możesz mieć w końcu jakieś inne zdanie ode mnie? Niefajnie tak kraść moje odczucia i pisać, że to niby Twoje xD
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Film oglądałam i był nawet okej,lecz bardzo podobny do Igrzysk Śmierci,które uwielbiam!Książek nie zamierzam w najbliższym czasie czytać,bo słyszałam wiele negatywnych opinii. :)
    Świetny blog,obserwuję. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka