niedziela, 15 maja 2016

Ulubieńcy + Podsumowanie - Wstęp

Hej, witajcie!
Dzisiaj mam urodziny, więc z tej okazji postanowiłem zrobić nową serię postów.
Każdego pierwszego dnia miesiąca na blogu pojawiać się będzie post z ulubieńcami z ubiegłego miesiąca. Pod koniec będzie krótkie podsumowanie, jakie książki przeczytałem, ile postów dodałem itd. Ulubieńcy będą polegać na tym, że będę wybierał ulubione rzeczy z ubiegłego miesiąca, np. książka, film, jedzenie, napój, blog, cytat itd.
Nie będzie tak, że z każdej kategorii muszę coś wybrać, np. gdy w danym miesiącu nie spodoba mi się żaden film, to nie będzie kategorii Film.
Mam nadzieję, że spodoba wam się ten pomysł. Jeżeli macie jakiekolwiek propozycje na kategorie, to możecie pisać je na maila lub w komentarzu.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

6 komentarzy :

  1. Trochę nie rozumiem sensu objaśniania na czym polega idea ulubieńców, jest to już na wielu, wielu różnych blogach, więc zdajemy sobie sprawę doskonale z czym to się je :)
    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam ;) W sumie, lubię takie posty, są fajnym przerywnikiem między recenzjami.

    PS. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł! Z wielką chęcią będę czytać takie posty. I oczywiście... Wszystkiego najlepszego! :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    https://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł super, można się dużo dowiedzieć i poznać nowe rzeczy :D Nie mogę się doczekać pierwszego posta z tej serii. I oczywiście wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O, lubię takie ulubieńcze cykle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie, Mordeczko, to Ty najlepiej znasz siebie i musisz zdecydować co za kategorie chcesz wrzucić do swoich ulubieńców. Ja Ci powiem: kategoria kwiaty i kategoria materiały tekstylne, no i co z tym zrobisz, hę? ;>

    Tutaj masz przykład ideolo prowadzonych ulubieńców. Nie dziękuj, pozdrówki! ;D
    KEJS STADY ULUBIEŃCÓW DO ZAPOZNANIA SIĘ!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka