niedziela, 5 czerwca 2016

15 na 15, czyli Urodzinowo-Targowy Book Haul

Hej wszystkim :D

A więc maj, jak już pewnie wiecie, nie był bardzo zaczytanym miesiącem. Kupiłem natomiast mnóstwo książek. Chciałem sobie zrobić taki mega prezent i kupiłem 15 książek na 15-ste urodziny. Jakie? Zobaczcie sami:



 1. Papierowe Miasta - John Green

Chciałem tę książkę przeczytać już od bardzo dawna, więc skusiłem się na nią w tym miesiącu.
    2. Love, Rosie - Cecelia Ahern

    Anita mówi, że to jest super, a jeśli Anita tak mówi, to to musi być super :)


    3. Oddam ci słońce - Jandy Nelson

    Okładka skradła moje serce. Do tego słyszałem pochlebne opinie o tej pozycji :D

    4. Dary Anioła: Miasto kości - Cassandra Clare

    Książka nie wszystkim przypada do gustu, ale mam nadzieję, że mi się spodoba.

    5. Dziewczyna z pociągu - Paula Hawkins

    Tę książkę już przeczytałem i bardzo mi się podobała. (recenzja)

    6. Krąg - Mats Strandberg i Sara Bergmark Elfgren

    Książka jest dosyć gruba i nie wiem kiedy uda mi się ją przeczytać, ale okładka za to jest cudowna.

    7. Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy - 5 książek - Rick Riordan

    Już od dawna zamierzałem kupić całego Percy'ego. Pierwszą część już kiedyś czytałem i mam ją na półce, ale nie pamiętam co w niej było. Widząc to piękne wydanie na Targach, nie mogłem się oprzeć i kupiłem je od razu.

    8. Ogień i woda - Victoria Scott

    Mam nadzieję, że książka spodoba mi się. Ostatnio jest o niej dość głośno.

    9. Kasacja - Remigiusz Mróz

    Wszyscy twierdzą, że Remigiusz Mróz, to bardzo dobry autor. Pora się o tym przekonać. Kupiłem ten egzemplarz do autografu na Targach Książki w Warszawie. (podsumowanie)

    10. Zjawa - Michael Punke

    Film na podstawie tej książki otrzymał Oscara. Muszę to przeczytać i dowiedzieć się, co takiego nadzwyczajnego jest w tej historii.

    11. Zanim się pojawiłeś - Jojo Moyes

    Książka ta została wybrana na wyzwanie miesiąca maj w Facebook'owej grupie BookAThon. Niestety nie zdążyłem jej przeczytać w maju, ale na pewno przeczytam w czerwcu.

    Na targach kupiłem jeszcze takie zakładki na stoisku EpikBox:


    A wy, co kupiliście w maju? Byliście na Targach?
    Życzę miłego dnia :D

    8 komentarzy :

    1. Jestem bardzo ciekawa czy spodoba ci się Ogień i woda. Ta seria wciągnęła mnie niesamowicie. A jeśli można spytać to gdzie złapałeś Krąg ja nie mogę go nigdzie od pół roku dorwać. :(
      Pozdrawiam cieplutko życzę miłego czytania

      OdpowiedzUsuń
    2. Zazdroszczę tego nowego, pięknego wydania Persiaka. :) Bardzo fajne zdobycze, na wiele sama się czaję. :)
      Pozdrawiam!
      Podróże w książki

      OdpowiedzUsuń
    3. Z całego serca polecam ''Love,Rosie''.Nie jestem pewna,czy spodoba ci się tak jak mnie,bo jest ona moim zdaniem bardziej skierowana dla dziewczyn.''Papierowe miasta'' to moim zdaniem najlepsza książka Greena i jest dobra.''Dziewczyna z pociągu'' jak dla mnie była bardzo dobra.Słyszałam wiele złych opinii na jej temat,ale mi się podobała. :)
      Pozdrawiam cieplutko!
      http://olalive-blog.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    4. Po pierwsze, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
      Po drugie - "Anita mówi, że to jest super, a jeśli Anita tak mówi, to to musi być super :)" - rozwaliłeś mnie tym, to takie prawdziwe! Z tych książek przeczytałam jedynie "Papierowe miasta", które mnie rozczarowały, "Love, Rosie", ktre kocham i genialne "Oddam Ci słońce". Czekam z niecierpliwością na Twoje opinie dotyczące tych książek!

      OdpowiedzUsuń
    5. Część z tych książek znam i bardzo lubię, m.in. Papierowe miasta, Oddam Ci słońce, Love, Rosie, Kasację czy Zanim się pojawiłeś. Mam nadzieję, że Tobie też przypadną do gustu :) Przyjemnego czytania!

      OdpowiedzUsuń
    6. Niestety w maju nie zakupiłam żadnej książki, ponieważ odkładam pieniądze na wakacje i nie kupuję nic nowego. Widzę jednak, że Twoje zakupy były bardzo udane. Czytałam już kilka książek z tej listy, a R. Mróz to faktycznie bardzo dobry autor i również polecam Jego książki. Przeczytałam już trzy tomy Parabellum oraz "Ekspozycję" i "Przewieszenie". Obecnie czytam "Trawers". Wszystkie polecam :)
      Pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
    7. Robert jesteś szalony! :D Mega zazdroszczę Ci wszystkich książek. Daj znać, jak skończysz czytać "Zanim się pojawiłeś"!

      OdpowiedzUsuń
    8. Piękne nabytki :) Zazdroszczę bardzo

      OdpowiedzUsuń

    Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka