piątek, 10 czerwca 2016

Film - Love, Rosie

Hej wszystkim :D

Film powstał na podstawie książki Cecelii Ahern. Opowiada on o dwójce nastolatków: Rosie i Alex, którzy są najlepszymi przyjaciółmi. Gdy Alex wyjeżdża do Bostonu, wszystko się zmienia. Życie Rosie obraca się o 360 stopni. Wystarczy jeden błąd, aby wszystko zniszczyć.

Czy przyjaźń Alexa i Rosie przetrwa trudne chwile? Czy może przemieni się w coś innego? A może to już koniec wszystkiego?
Przekonajcie się sami!

Książka już stoi u mnie na półce i miałem najpierw ją przeczytać, a potem obejrzeć film. Niestety z powodu strasznej nudy, dokonałem poważnej zbrodni i obejrzałem to cudo. 

Film jest niesamowity. Posiada on niesamowity humor i klimat. Można nieźle się pośmiać. Cudowna obsada, wspaniałe sceny i aktorzy idealnie odgrywający swoje role, sprawiają, że przeżywamy wszystko, jakbyśmy tam byli. Słyszałem, że film trochę różni się od książki i sam jestem tego ciekaw. Muszę to przeczytać, ale na razie mam bardzo napięty czytelniczy grafik, a do tego ostatnie poprawki w szkole. 

Osobiście uważam, że Lily Collins oraz Sam Claflin są naprawdę świetnymi aktorami.


Podziwiam Sama za rolę w Igrzyskach Śmierci. Na pewno obejrzę kolejny film z nim w roli głównej, jakim jest Zanim się pojawiłeś. Oczywiste jest, że najpierw przeczytam książkę.

Prawdę mówiąc był to pierwszy film, który oglądałem z Lily Collins w roli głównej. Myślę, że od razu po przeczytaniu Darów Anioła, obejrzę film, w którym podobno odegrała świetną rolę.

Myślę, że jest to dzieło warte zobaczenia. Pokazuje ono jak jeden błąd, jedna decyzja może zmienić życie człowieka.

Film dodaję do ulubionych i oceniam 9/10.

3 komentarze :

  1. Nie zapoznałam się jeszcze ani z książką, ani z filmem, ale dla Sama to zmienię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle się nasłuchałam z opinii innych, a jakoś mnie do Love Rosie zupełnie nie ciągnie. Chyba muszę zaczekać do smętnej jesieni... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Film różni się od książki,ale i tak bardzo go lubię. :) Świetna obsada i ogólnie całość jest dobra. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka