niedziela, 19 czerwca 2016

Liebster Blog Award #1

Za nominację do tego TAG-u serdecznie dziękuję Paulinie z bloga Z KSIĄŻKĄ W KIESZENI. Jej Liebster Blog Award możecie zobaczyć tutaj. Zapraszam do czytania:


1. Czy zawsze czytasz książki do końca?

Tak, jestem tego zdania, że skoro kupiłem jakąś książkę i wydałem na nią pieniądze, to powinienem ją przeczytać. Do tego zawsze ciekawi mnie zakończenie :D

2. W jakim książkowym świecie chciałbyś się znaleźć?

Mimo, że nie czytałem Harego Pottera, tylko oglądałem filmy, to właśnie tam chciałbym się znaleźć. Uwielbiam Hogwart, chciałbym się tam uczyć i poznawać świat magii.

3. Jesteś typem samotnika czy wolisz spędzać czas wokół ludzi?

Uważam, że nie ma nic lepszego od spędzenia wieczoru z książką. Oczywiście wychodzę ze znajomymi do kina, czy na niezdrowe "żarcie".

4. Czytasz kilka książek na raz czy starasz się sięgać po nie więcej niż jedną w tym samym czasie?

Czytam jedną książkę. Nie lubię, gdy wątki mieszają mi się i po pewnym czasie nie wiem co było, w której książce. Do tego, gdy czytam dwie książki na raz, to wydaje mi się, że trwa to wieczność.

5. Wolisz czytać w środku czy na świeżym powietrzu?

Wolę czytać w środku, a najczęściej w swoim łóżku. Czytając na świeżym powietrzu, nie mogę się skupić. Zawsze ktoś mnie rozprasza.

6. Jaka jest twoja ulubiona książka/ seria?

Prawdę mówiąc, nie mam ulubionej serii, czy książki. Możecie zobaczyć moją listę ulubionych pozycji na Lubimy Czytać.

7. Czy podjadasz podczas czytania?

Nie, boję się, że pobrudzę książkę. Albo jedzenie albo książka :D

8. Oglądasz seriale? Jeśli tak to jakie?

Nie. Jakoś nigdy mnie to nie kręciło.

9. Ile książek przeczytałeś już w tym roku?

Przeczytałem już 18 książek. Wiem, że może nie jest to jakoś dużo, ale wolę czytać uważnie, niż szybko.

10. W jaki sposób układasz książki na swoich półkach?

Książki układam tak, żeby mi się podobało. Nie mam określonego schematu :)




Zdecydowałem, że nie jestem na tyle twórczy, żeby wymyślić swoje pytania, więc nie nominuję nikogo :(

Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Czy cieszycie się z nadchodzących wakacji? Ja już nie mogę się doczekać :D Zostało tylko 5 dni. A już 24 czerwca recenzja Fobosa. Zapraszam :)

Życzę zaczytanego dnia :D

3 komentarze :

  1. Super poradziłeś sobie z tymi pytaniami ;) Bardzo podobają mi się twoje odpowiedzi.
    Oczywiście czekam na więcej twoich postów :)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na recenzję 'Wybranych' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszce uda mi się Ciebie namówić na jakiś serial, zobaczysz! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale rozumiem powód, dla którego nie podjadasz podczas czytania, chociaż ja nie potrafię siedzieć bez ruchu i lubię sobie pochrupać orzeszki :D
    Dzisiaj dostałeś od nas kolejną nominację, ale tym razem do tagu: DOOKOŁA ŚWIATA :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka