środa, 1 czerwca 2016

Ulubieńcy + Podsumowanie - Maj 2016


Hej wszystkim ;)
Maj dobiegł końca, więc czas na Ulubieńców oraz krótkie Podsumowanie. Prawdę mówiąc, to nie wiem jak mam się do tego zabrać, bo jest to mój pierwszy taki post, ale miejmy nadzieję, że nabiorę wprawy.

A no i byłbym zapomniał. Wszystkiego najlepszego z okazji dnia dziecka :D Mimo, że mam już 15 lat, to nadal czuję się dzieckiem. :)

ULUBIEŃCY
  • Książka
W maju przeczytałem tylko trzy książki. Nie pozostaje mi inny wybór niż Dziewczyna z pociągu. Słyszałem dużo złych opinii o tej pozycji, ale muszę przyznać, że mnie się ona naprawdę bardzo podobała. (recenzja)

  • Piosenka
Piosenką miesiąca jest zdecydowanie jedyny i niepowtarzalny utwór Frans'a - If I were sorry. Jest to piosenka, którą zaprezentował on na Eurowizji. Do tego, bardzo spodobał mi się jeden filmik, gdzie dwóch mężczyzn zachęcało ludzi do śpiewania na ulicy. (link)



  • Cytat
Ostatnio, moją uwagę przykuł cytat z pewnego tekstu na j. polskim w szkole. Zgadzam się z nim w 100 %. Oto on:
Wydaje mi się absurdem, że ludzie chcą uchodzić za innych niż są w rzeczywistości.   
                                                                                                        ~ Vincent can Gogh - "List do brata"

  • Film
Moim ulubionym filmem w tym miesiącu jest zdecydowanie LOL. Oglądałem go kilka razy. Opowiada on o nastolatkach i ich problemach. No i Miley Cyrus w roli głównej. Kto by nie chciał tego obejrzeć? (recenzja 6 lipca)


  • Jedzenie
Nie wiem dlaczego, ale w tym miesiącu moje żywienie można by opisać jednym słowem:

  • Napój
Napojem, który ciągle piłem była oranżada. Prosto mówiąc, zakochałem się w niej.



  • Aplikacja na telefon
Ostatnio często używam Snapchata, ale nie do robienia zdjęć. Po prostu oglądam zdjęcia lub filmiki innych. Lubię przeglądać My Story Youtuberów i Booktuberów.


  • Gra na telefon
Tyle straconych godzin języka polskiego za sprawą jednej gry. SLITHER.IO!


Podsumowanie
Maj nie był jakimś bardzo zaczytanym miesiącem. Przeczytałem trzy książki:
Obejrzałem trzy filmy:
Pojawił się jeden TAG:
Dodałem jednego posta ze wstępem do ulubieńców:
Byłem także na Targach książki w Warszawie i dodałem podsumowanie Targów:
15 maja miałem piętnaste urodziny, więc postanowiłem, że z tej okazji kupię sobie 15 książek:

Mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu uda mi się przeczytać więcej książek. W maju, jak wiadomo, trzeba poprawiać wszystkie oceny w szkole, by wypaść jak najlepiej.

Napiszcie, co wy przeczytaliście w tym miesiącu, jakie są wasze ulubione filmy, książki, czy piosenki. Chętnie posłucham czegoś nowego :D

2 komentarze :

  1. Marsjanina oglądałam już dawno, natomiast, jeżeli nie czytałeś, polecam książkę. :D Mój wynik w tym miesiącu był kiepski - tylko trzy książki. :(
    I również, wszystkiego najlepszego z okazji dnia dziecka! Ja mam 19 lat, a ciągle świętuję ten dzień. :D
    Pozdrawiam!
    Podróże w książki

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też naprawdę podobała się ''Dziewczyna z pociągu''.Nie wiem czemu wiele osób uważa tę pozycję za złą.''Lol'' bardzo mi się podobał i na pewno kiedyś do niego wrócę. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka