środa, 6 lipca 2016

Film - LOL

Hej wszystkim :D
Witam was w kolejnym poście. Tym razem jest to recenzja, starego już filmu, LOL. Powstał on w 2012 roku, a główną rolę odegrała Miley Cyrus.

Po tym jak Lola, na którą wszyscy mówią Lol, zostaje rzucona przez chłopaka, swoje upodobania kieruje w stronę jego najlepszego przyjaciela. Podczas niesamowitej wycieczki do Paryża, wszystko się zmienia. W tym czasie jej 40-letnia matka zmaga się ze swoim rozwodem.
Film ten może nie jest jakoś bardzo wybitny, ale uważam, że pokazuje życie nastolatków oraz ich problemy, które często są lekceważone przez rodziców. 

Mimo kilku błędów w filmie, naprawdę podobają mi się wszystkie ujęcia i sceny. Soundtruck w filmie jest naprawdę niesamowity. Uwielbiam wszystkie te piosenki.


Potrafię ten film oglądać trzy razy w miesiącu i nigdy mi się nie nudzi. Za każdym razem jest ciekawy i interesujący.

Według mnie Miley Cyrus jest naprawdę naprawdę świetną aktorką. Podobają mi się wszystkie filmy z nią w roli głównej. Również jako osoba była kiedyś bardzo fajna, ale potrafię zrozumieć to, że ludzie z biegiem czasu się zmieniają.

Mam nadzieję, że każdy z was obejrzy ten film, bo jest naprawdę warty zobaczenia, ale polecałbym go głównie nastolatkom. Co prawda jest w nim kilka błędów, ale to nic nie zmienia. Film oceniam 9/10 i dodaję do ulubionych.

3 komentarze :

  1. Ja kiedyś miałam taką fazę na ten film, że oglądałam go codziennie. Również uważam, że Miley jest świetną aktorką, ale szkoda, że się tak zmieniła...

    Pozdrawiam cie z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Drużyna piłkarska Book Tag' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogladałam kiedyś i oglądałam ostatnio! Lubię tego typu filmy, a ten mimo że ma już 4 lata, ogląda mi się świetnie. :>
    Pozdrawiam, Natalia z natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten film jest świetny! Gra aktorska jest cudowna! ;) Świetne romansidło,przy którym momentami nie mogłam przestać się śmiać. :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka