sobota, 2 lipca 2016

Kreatywny Book TAG

Witam wszystkich w kolejnym TAG-u. Nominowała mnie do niego, już dosyć dawno, bo w maju, Ola z bloga Książkowa Kraina. Jej wersję tego TAG-u możecie zobaczyć tutaj: Kreatywny Book TAG. Przepraszam, Ola, że tak długo :D Zapraszam:


1. Książka, w której główny bohater/ bohaterka ma kolorowe włosy.

Prawdę mówiąc, to nie wiem. Jedyną osobą, którą kojarzę, jest Effie Trinket z Igrzysk Śmierci, ale ona nie jest główną bohaterką.

2. Książka, w której główny bohater/ bohaterka potrafi śpiewać lub grać na instrumencie.

Na myśl przychodzi mi tylko Katniss z Igrzysk Śmierci. Może nie była ona jakoś wybitnie utalentowana, ale śpiewała piosenki.

3. Książka, w której główny bohater/ bohaterka się nie zakochuje.

Naprawdę niewiele jest takich książek. Jednym z wyjątków jest Marsjanin. Mark Watney nawet nie myślał o miłości.

4. Książka, która jest oparta na podstawie bajki lub baśni.

Kompletnie nie mam pojęcia. Nie czytam takich książek.

5. Książka, w której główny bohater/ bohaterka jest buntownikiem.

Na myśl przychodzą mi dwie osoby: Katniss z Igrzysk Śmierci i Jude z Oddam ci słońce.

6. Książka, w której główny bohater/ bohaterka ma dziwne imię.

Nie jest to imię, ale ksywka. Nugget z Piątej Fali, to naprawdę dziwne imię/ ksywka.

7. Książka o skomplikowanym tytule.

Może nie tyle skomplikowany, co dziwny. Trudno jest mi go zapamiętać.
Quick, Zbychu, bółka i spółka.

8. Książka, która opowiada o kosmosie lub akcja dzieje się w nim.

Zdecydowanie jest to Fobos, ulubieniec czerwca, choć Marsjanin też by pasował. Fobos jest niesamowity. Warto przeczytać.

9. Książka, po której postanowiłeś zmienić się na lepsze.

Myślę, że prawie każda książka wprowadza coś wartościowego do naszego życia.

Do tego TAG-u postanowiłem nominować:

Mam nadzieję, że post wam się spodobał i zapraszam na środę na recenzję pewnego filmu.
Zaczytanego dnia życzę.

7 komentarzy :

  1. O, no proszę. Wreszcie coś czego nie było jeszcze na setkach blogów. :D A przynajmniej ja się z nim nie spotkałam. Całkiem ciekawy TAG. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło,że wykonałeś ten tag. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag! Zgadzam się z większością odpowiedzi.
    Pozdrawiam (gdybyś nie był chłopakiem napisałbym xoxo jak zawsze, ale jesteś, więc nie.) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne odpowiedzi ;) Przyjemnie się czytało ;)

    Pozdrawiam z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'LBA #5' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super odpowiedzi! :D Bardzo dziękuję za nominację, z chęcią odpowiem! Podoba mi się ta emotka na końcu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie spotkałam się z tym tagiem, ale jest świetny! Miło się czytało twoje odpowiedzi :)
    ~Laura z bloga http://bookline-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny TAG :) Obserwuję 👌

    http://czytanienalogiem.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka