piątek, 15 lipca 2016

Paranormal Book TAG, czyli mój pierwszy autorski TAG książkowy

Hej wszystkim :D
Dzisiaj mam dla was coś nietypowego na moim blogu.
Wraz z Kacprem z bloga K. bloguje postanowiliśmy stworzyć TAG. Do głów wpadł nam pomysł na Paranormal Book TAG. Zapraszam do moich odpowiedzi, a tutaj macie wersję Kacpra.

1. Nefilim, czyli książka, w której bohater wykazał się szczególną odwagą.

Myślę, że Percy Jackson wykazał się szczególną odwagą. Między innymi poprzez zmierzenie się z zadaniem, z którym nikt nie miał odwagi się zmierzyć.

2. Wilkołak, czyli książka, której bohater jest sprawny fizycznie.

Na myśl przychodzi mi Augustus Waters z Gwiazd Naszych Wina, który może teraz już nie uprawia sportu, ale robił to zanim stracił nogę.

3. Elf, czyli najmniejsza książka w twojej biblioteczce.

Zdecydowanie najmniejsza jest książka, którą napisała Ewa Carla "Nigdy". Muszę przyznać, że książka ta nie przypadła mi do gustu.

4. Smok, czyli największa książka w twojej biblioteczce.

Kiedyś byliby to Trzej Muszkieterowie, ale teraz jest to Pielgrzym, którego kupiłem dzięki poleceniu Uli z kanału słomka.

5. Wampir, czyli najładniejsza książka, jaką posiadasz.

Ojj,,, Tutaj mógłbym zaliczyć wiele książek. Zaczynając od całego wydania Percy'ego Jacksona poprzez Osobliwe przypadki Avy Lavender, aż do Oddam ci słońce. Pielgrzym również jest bardzo ładny.

6. Zombie, czyli najbrzydsza książka w twojej biblioteczce.

Zdecydowanie najbrzydszą okładkę posiada książka Zanim się pojawiłeś. (nie hejtujcie, proszę)

7. UFO, czyli książka, której akcja dzieje się na innej planecie.

Mógłby być to Marsjanin, ale także Fobos. Obie książki są naprawdę naprawdę świetne i cudowne. Polecam wszystkim, którzy jeszcze się z nimi nie zapoznali.

8. Banshee, czyli książka z dwoma lub więcej wątkami (perspektywami).

Prawdę mówiąc, to jest coraz więcej takich książek. Ja osobiście bardzo tego nie lubię, bo zapominam co działo się z danym bohaterem w poprzednich rozdziałach. Myślę, że Oddam ci słońce byłoby idealną książką do tej kategorii, ale można by też zaliczyć Marsjanina, Fobosa, oba tomy Endgame, Dziewczynę z pociągu i wiele wiele innych.

9. Kosiarz, czyli książka, której nie zamierzasz czytać po raz kolejny.

Osobiście nie mam w zwyczaju czytać książek po dwa lub więcej razy. Gdybym jednak to robił, jestem pewny, że ponownie nie przeczytałbym Osobliwych i cudownych przypadków Avy Lavender oraz Girl Online.

10. Voldemort, czyli ulubiona część Harry'ego Pottera.

Muszę się wam przyznać, że nigdy nie czytałem Harry'ego (błagam hejtujcie). Jednak gdybym miał wybierać według filmu, to byłyby to dwa ostatnie filmy, czyli Insygnia Śmierci cz. 1 i 2.

Nominuję:


Wszystkie osoby wykonujące ten TAG prosiłbym o podesłanie linka w komentarzu :D Chętnie poznam wasze wersje tego TAG-u. Jednocześnie prosiłbym o udostępnienie baneru. Chciałbym, aby inni wiedzieli, że jest to TAG autorski.

Dzięki za czytanie :D Pozdrawiam i życzę zaczytanego dnia.

15 komentarzy :

  1. Musisz koniecznie nadrobić HP, bo inaczej to będzie masakra;D TAG świetny:) Szacunek, że stworzyłeś go sam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Świetny jest ten Tag! Wersję u Kacpra również czytałam i uważam, że wykonaliście świetna robotę, chłopaki, pisząc ten tag <3

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Troszkę o... Wydawnictwie Colorful Media.' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny TAG! Od razu mi się spodobał i koniecznie musiałam go zrobić! :D
    http://dziecko-hannibala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o mnie, to dość niedawno czytałam dwie pierwsze części HP i jakoś nie czuję żeby wcześniej, zanim udało mi się po nie sięgnąć, coś mnie omijało. Niby ciekawe, niby wciągają, ale szału nie robią.

    Jeśli chodzi o tag, to bardzo mi się podoba i chyba zrobię go u siebie ;) Chociaż kiedy to już inna sprawa :P Mam nadzieję, że uda mi się to w niedalekiej przyszłości... Nie mniej jednak gratuluję wam pomysłu, bo wszyło bardzo ciekawie.

    Pozdrawiam ;)
    Książki bez tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację. :D Świetne pytania, od razu zrobiłam ten TAG u siebie. :) Zapraszam!
    http://podroze-w-ksiazki.blogspot.com/2016/07/paranormal-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny Tag! :)
    Musisz koniecznie nadrobić Harry'ego.Jest świetny! ;)
    Jeśli chodzi o ''Zanim się pojawiłeś'',to o którą chodzi okładkę? Jeśli o tą oryginalną,to zgadzam się w 100%. :)
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy tag :) Zrobiłam go na swoim blogu.
    http://biblioteczkatolkienistki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super TAG :D
    Widzę, że nie jestem jedyna. Okładki "Zanim się pojawiłeś", i filmowa i oryginalna, szału nie robią. Jednak książka jest bardzo ciekawa :)
    "Marsjanin" i "Fobos" kuszą mnie już od jakiegoś czasu.
    "Harry Potter" - moja zmora! Również, jeszcze, nie przeczytałam, ale mam nadzieję, że w końcu się przemogę :)
    Osobisty ósmy księżyc

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam już u Kacpra, ale chciałam zobaczyć twoją wersję.
    Tag jest świetny, naprawdę ciekawy. Dobra robota! :)
    A książek z akcją na innej planecie nie czytałam jeszcze. Pewnie sięgnę po te dwie, skoro polecasz ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. OOo! Naprawdę świetny TAG! Potwierdzam to co pisało wiele osob- musisz nadrobić HP!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny TAG :) i w sumie, ja też nie czytałam HP ;) ale kiedyś na pewno to nadrobię :D
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahahah, niezły tag, podoba mi się! :D Ja również nie czytałam HP. No, pierwszą część owszem, ale to było dawno i nieprawda :D Trzeba zacząć od początku, bo mimo wszystko, uważam, że to taka seria, którą wypadałby chociaż spróbować przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny TAG! Ja dopiero teraz zabrałam się za HP i żałuję, że tak późno! Coś czuję, że się powoli uzależniam od tej serii... :D U mnie tak samo najgrubszą książką jest Pielgrzym! (jeszcze nie przeczytałam, ale jest w moich planach czytelniczych na te wakacje, więc nadrobię zaległości :))

    Pozdrawiam!
    chocabooks :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka