środa, 20 lipca 2016

The Summer Reader Book TAG

Witam was w kolejnym TAG-u.
Muszę przyznać, że w lipcu było ich sporo, ale obiecuję, że ten jest już ostatni w tym miesiącu. Do tego TAG-u nominowała mnie Paulinka z bloga Z KSIĄŻKĄ W KIESZENI. Zapraszam do mojej wersji:
1. Lemoniada - książka, która gorzko, żałośnie się zaczęła, ale potem stała się lepsza.


Wiem, że wiele osób nie zgadza się z moją opinią, ale jak dla mnie, to początek nie był zbyt ciekawy. Co do reszty powieści to była okay, ale niestety nie skradła mojego serca, tak jak większosći.

2. Złote słońce - książka, która wywołała u ciebie niezrównany uśmiech.

Nie mogłoby być to nic innego jak Marsjanin. Mark Watney to chyba jeden z najlepszych i najzabawniejszych bohaterów książkowych.

3. Tropikalne kwiaty - książka, której akcja rozgrywa się za granicą.


Z racji tego, że czytam książki w większości zagranicznych autorów, to postanowiłem wybrać książkę, w której akcja rozgrywa się na terenach wielu państw.

4. Cień drzewa - książka, w której tajemniczy lub mroczny bohater został przedstawiony jako pierwszy.

Prawdę mówiąc, to chyba nie spotkałem się jeszcze z taką książką.

5. Plażowy piasek - książka, która była ciężka w czytaniu, a jej akcja ledwo się rozwinęła.


Zdecydowanie jest to książka pt. Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender. Większość osób twierdzi, że powieść ta jest niesamowita i cudowna. Ja natomiast nie rozumiem jej fenomenu. Uważam, że w książce kompletnie nic się nie działo. Jak dla mnie powieść powinna zawierać akcję, akcję i jeszcze raz akcję.

6. Zielona trawka - bohater, który był pełen życia, sprawiał, że się uśmiechnąłeś.


Tutaj polecę po klasyku, bo jest to oczywiście Mark Watney. Śmiałem się z jego żartów przez pół dnia.

7. Arbuz- książka, która miała jakiś soczysty sekret.


Na pewno jest to Dziewczyna z pociągu. Nie mogłem wytrzymać z ciekawości, kto był sprawcą pewnego czynu.

8. Kapelusz na słońce - książka osadzona w ogromnym wszechświecie.


Ojjj... Fobos. Nie mogę doczekać się drugiego tomu. Powieść ta jest cudowna. Musicie przeczytać!

9. BBQ - książka, której bohater był opisany jako przystojniak.

Tę kategorię postanowiłem zmienić na Książkę, której bohaterka była opisana jako piękna dziewczyna.


Dokładnie, to nie pamiętam, ale wydaje mi się, że Cassie z Piątej Fali była ładna.

Nominuję:
Chciałbym was wszystkich przeprosić za tak długi czas wykonywania TAG-ów, do których mnie nominujecie. Ostatnio zebrało się naprawdę sporo nominacji. Czasami dostaję po kilka dziennie i nie jestem w stanie wszystkiego wykonać. Dlatego zawsze rozpisuję sobie miesiąc szybciej plan na kolejny: kiedy pojawiają się recenzje, kiedy TAGI itd. Muszę wam powiedzieć, że sierpień mam już cały zajęty, więc TAGI, do których nominujecie mnie od tej pory, będą wykonane we wrześniu :( Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Staram się średnio dodawać 8 postów w zwykłym miesiącu oraz 10 w wakacje i nie bardzo chciałbym zaburzać ten "system".

Dziękuję wszystkim za czytanie i życzę zaczytanego dnia :D

3 komentarze :

  1. Przestań, robisz świetne Tagi, ich nigdy nie jest za wiele! :D
    Zgadzam się z Tobą, że Mark jest jednym z najzabawniejszych bohaterów książkowych, z jakim miałam okazję się spotkać. Nieźle się uśmiałam, czytając "Marsjanina".
    "W osobliwych..." praktycznie nie było akcji, to prawda, ale i tak uważam, że powieść jest niezwykła. :)
    "Fobos"... Przeczytam, przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ci wyszedł ten TAG! Co do Avy Lavender, to kiedyś zaczęłam czytać tę książkę, ale po 10 pierwszych stronach odstawiłam ją z powrotem na półkę... Po prostu nie wciągnęła mnie, chociaż nie wiem, czy w ogóle mogę to powiedzieć po tak małej ilości stron ;)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Drugi tom lepszy niż pierwszy? Dziedzictwo - C. J. Daugherty - recenzja' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację! :)
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka