piątek, 1 lipca 2016

Ulubieńcy + Podsumowanie - Czerwiec 2016


Witam wszystkich bardzo serdecznie ;)

Czerwiec minął bardzo szybko, co nie znaczy, że nie był pracowity. Z pewnością każdy wie, co to znaczy poprawianie ocen na ostatnią chwilę :D Jednakże nie brakowało mi czasu na czytanie. Zapraszam do Ulubieńców i na małe Podsumowanie czerwca.



ULUBIEŃCY


  • Książka
Myślę, że dla tego, kto śledzi mojego bloga, zdziwieniem nie będzie, że ulubieńcem tego miesiąca w kategorii Książka, jest Fobos. Książka, której podobno nie należy brać tak całkiem na poważnie. Mimo wszystko, była naprawdę świetna. (recenzja)



  • Film
Film ten to jest już chyba klasyk. Chyba prawie każdy już widział ten film. Jeszcze nie spotkałem się z osobą, której by się nie spodobał. A mianowicie jest to Harry Potter i Kamień Filozoficzny. (recenzja 24 lipca)


  • Piosenka
Piosenka ta powstała całkiem niedawno i skradła serca wielu osób. Ain't Your Mama:


  • Cytat
W tym miesiącu tak naprawdę nie ma jednego cytatu, bo są aż dwa. Pochodzą one z Fobosa:

Snuj marzenia tak, jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak, jakbyś miał umrzeć dziś.
Życie jest krótkie, więc łam zasady, wybaczaj szybko, całuj powoli, kochaj szczerze.


  • Okładka książkowa 
Wiem, że kategoria ta jest trochę nietypowa, ale nie mogłem się powstrzymać. No spójrzcie tylko jaka ta okładka jest piękna:

  • Aplikacja/ Portal społecznościowy 
Ostatnio zacząłem nadmiernie używać Twittera. Mam dwa konta. Jedno prywatne i jedno blogowe. Zapraszam do obserwowania i śledzenia ;)
Podsumowanie

W czerwcu przeczytałem cztery książki:
Obejrzałem trzy filmy:
  • Love, Rosie
  • Harry Potter i Kamień Filozoficzny (recenzja 24 lipca)
  • Most do Terabithii (recenzja w sierpniu)
Pojawił się jeden "TAG":
Jeden haul:
No i oczywiście jedno podsumowanie miesiąca:
Ja jestem zadowolony z tego miesiąca, a wy co myślicie?
Napiszcie w komentarzu, co wy przeczytaliście :D
Pozdrawiam i życzę udanych wakacji ;)



9 komentarzy :

  1. Gratuluję udanego miesiąca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wynik czytelniczy! Gratuluję ;)
    Jeżeli chodzi o Fobos, to ta pozycja jest na mojej liście książek do przeczytania ;)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Podsumowanie Czerwca, czyli Book Haul, Wrap Up i Statystyki' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik, gratuluję udanego miesiąca! :) Będę w końcu musiała zapoznać się z Fobosem, bo jak na razie same pozytywne opinie o nim słyszę.

    http://bookline-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobnych ulubieńców ! Osobiście nie robię takich postów, ponieważ robię Wrap upy itd. ale patrzac na te kategorie wypisywalem sobie na kartce moje odpowiedzi o były bardzo podobne.
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Harry najlepszy! Love,Rosie to przepiękny film,a książka jeszcze lepsza! ''Zanim się pojawiłeś'' to mój ulubieniec 2016 roku.10/10! <3 ''Dziewczyna z pociągu'' też była dobra.Mimo tylu negatywnych opinii,mi się podobała. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że ten miesiąc był dla ciebie bardzo owocny. Ja obecnie ponownie czytam Harry'ego Potter, ale tym razem po angielsku, bo jestem ciekawa, jak to doświadczenie czytania oryginału będzie się różniło od tłumaczenia. Fobos aż tak bardzo mnie nie zachwycił, ale mój ulubiony cytat miesiąca również pochodzi z tej książki.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję udanego miesiąca. :) Ostatnio zakupiłam "Oddam ci słońce". Mam nadzieję, że się nie zawiodę czytając ją, a okładka rzeczywiście przepiękna. :)
    Pozdrawiam: http://kochaneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny udany miesiąc za tobą:) ja miałam paskudny, ale już się zbieram i działam:) zaległości prawie odrobione:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka