środa, 13 lipca 2016

Wakacyjny TAG

Hej wszystkim :D
Jak wam mijają wakacje? Ja czuję się świetnie ze świadomością, że nie trzeba się uczyć i chodzić do szkoły ;)
Dzisiaj mam dla was TAG, do którego nominowała mnie Ola z bloga OTA Czyta! Jej wersję tego TAG-u możecie możecie zobaczyć tutaj. Jednakże nie jest to zwykły TAG. A mianowicie jest on połączony z wyzwaniem. Polega ono na napisaniu wakacyjnego opowiadania. Z przykrością muszę stwierdzić, że chyba nie nadaję się do pisania opowiadań, więc postanowiłem wykonać sam TAG. Zapraszam do moich odpowiedzi:



1. Jakie masz czytelnicze plany na wakacje?

W wakacje mam zamiar jeszcze przeczytać:
~ Papierowe Miasta
~ Morze Potworów, czyli drugą część Percy'ego
~ Jesteś cudem
~ Pielgrzym
Mam nadzieję, że mi się to uda :D

2. Z którym bohaterem/ którą bohaterką chciałbyś spędzić wakacje?

Zdecydowanie Margo Roth Spiegelman z Papierowych Miast. Myślę, że z nią nie byłoby czasu na nudę. Jestem właśnie w trakcie czytania i jak na razie, bohaterka ta nie była dla mnie irytująca.

3. Do którego książkowego miejsca chciałbyś się przenieść w te wakacje? Dlaczego?

Chciałbym się przenieść do Obozu Herosów. Dlaczego? A to dlatego, że mógłbym tam walczyć, zdobywać sztandar oraz poznawać nowe osoby podczas wieczornego ogniska.

4. Jaka książka kojarzy Ci się z wakacjami?

Może nie koniecznie książka, a okładka i tytuł powieści Oddam ci słońce, bardzo kojarzy mi się z wakacjami. W tytule mowa o słońcu, które chyba każdemu na myśl przynosi wakacje.

5. Kim byłaby twoja wakacyjna miłość?

Taa... I tu pojawia się problem. Jeszcze nie przeczytałem książki, której bohaterka przyprawiłaby mnie o dreszcze. Jeszcze wszystko przede mną :D

Może ten TAG nie był długi, ale bardzo miło odpowiadało mi się na te pytania. Mam nadzieję, że moje odpowiedzi wam się spodobały. Koniecznie zobaczcie wersję TAG-u Oli.

Ja nominuję:


Pozdrawiam i życzę miłego dnia :D

7 komentarzy :

  1. Świetny TAG, a twoje odpowiedzi są super;D Nasze odpowiedzi nie byłyby zbieżne, ale miło poznać twoje stanowisko;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ci wyszedł ten TAG, mój drogi ;) Polecam ci serdecznie Papierowe Miasta i Jesteś Cudem, bo to na prawdę świetne pozycje ;)
    Dziękuję ci z całego serduszka za nominację <3 Oczywiście postaram się zrobić ten TAG i wykonać wyzwanie ;)
    Pozdrawiam cie serdecznie <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi. :) Również chętnie wybrałabym się na obóz herosów. :D
    Trzymam kciuki byś przeczytał swoje wakacyjne postanowienia, przeczytałam tylko Papierowe Miasta za którymi nie przepadam a także drugą część Persiaka - przysięgam, jest jeszcze lepsza niż pierwsza. :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    Podróże w książki

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Tag! :)
    Uwielbiam postać Margo i też chciałabym z nią spędzić wakacje.Ogólnie uwielbiam ''Papierowe miasta''.Chyba dlatego,że w ekranizacji gra Cara. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie odpowiedziałeś na te pytania i ogólnie miło mi się czytało ten TAG.
    P.S. Zostaję na dłużej i subskrybuję twojego bloga ;)
    Zapraszam do mnie na mój nowy tag!
    Pozdrawiam, Kasia z bloga ksiazkowepotworki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. "Papierowe miasta" to jedna z moich ulubionych książek. Zachwyciła mnie swoim przesłaniem, finezją i nieukrywanym humorem, przez który niejednokrotnie się uśmiechnęłam. Mam nadzieję, że Ty też wyniesiesz z lektury podobne wrażenia :)
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Nowicjuszki"! pattbooks.blogspot.com
    Ps. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za Twoje wakacyjne plany czytelnicze! :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka