sobota, 27 sierpnia 2016

7 deadly sins book TAG

Hej wszystkim :D
Witam was w kolejnym poście. Jako, że mam niemałego kaca książkowego, nie chcę mi się robić nic, co jest związane z książkami. W końcu się przemogłem i podjąłem się napisania tego postu. Jest to TAG, do którego nominowała mnie Paulina z bloga Z KSIĄŻKĄ W KIESZENI. Jeszcze raz dziękuję za nominację :D Zapraszam do TAG-u:


1. Chciwość, czyli jaka jest najtańsza i najdroższa książka na twojej półce?

Najtańszą jest zdecydowanie Nigdy, książka, której szczerze nienawidzę.
Najdroższą natomiast jest Harry Potter i Kamień Filozoficzny w nowej, twardej oprawie.

2. Gniew, czyli z jakim autorem masz love-hate relationship?

Zdecydowanie jest to John Green. Uwielbiam go za książkę Gwiazd Naszych Wina, ale jednocześnie nienawidzę za zakończenie. Jak mógł on to zrobić? Było ono bardzo poruszające, ale chyba nigdy mu tego nie wybaczę.

3. Obżarstwo, czyli jaką książkę możesz pożerać ciągle bez żadnego wstydu?

Może nie jest to konkretna książka, ale seria. Uwielbiam Percy'ego Jacksona i mógłbym go czytać na okrągło mimo, że nie czytam tych samych książek kilka razy. Mam nadzieję, że kolejne książki Ricka Riordana, w które już się zaopatrzyłem, również mi się spodobają.

4. Lenistwo, czyli czytanie jakiej książki zaniedbałeś przez swoje lenistwo? 

Aktualnie jest to Bitwa w Labiryncie, czyli czwarty tom Percy'ego. Zaniedbałem go przez lenistwo, ale po części też przez kaca książkowego. Kace książkowe są jak zerwania -.-

5. Pycha, czyli o jakich książkach mówisz najwięcej, gdy chcesz zabrzmieć jak inteligentny czytelnik.

Mówiąc ludziom o radach pani Reginy Brett, zawartych w książce Bóg Nigdy Nie Mruga, czuję się mądry, jak filozof.
PS Bóg Nigdy Nie Mruga TAK!
Jesteś cudem NIE!

6. Nieczystość, czyli jakie cechy uważasz za najbardziej atrakcyjne u bohatera literackiego.

Nie mam konkretnych cech, które że tak powiem, by mnie przyciągały. Lubię, gdy bohater/ bohaterka jest szczery/ szczera i nie myśli tylko o sobie.

7. Zazdrość, czyli jakie książki najchętniej dostałbym w prezencie.

Aktualnie bardzo chciałbym dostać całe wydanie Harry'ego Pottera w nowej, twardej oprawie. Te okładki są po prostu cudowne <3

Nominuję:
  • Tusię
  • Kacpra
  • oraz wszystkich, którzy mają ochotę zrobić ten TAG
Dzięki za czytanie i do następnego posta, którym będzie recenzja książki. Książki, którą wszyscy kochają. Do zobaczenia w poniedziałek :D


4 komentarze :

  1. Super tag! Pierwszy raz się z nim spotykam. Również uwielbiam Percy'ego, mogłabym go czytać i czytać i nigdy mi się nie znudzi :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    https://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ci bardzo za nominację! Tag bardzo mi się podoba i na pewno zrobię go u siebie ;)
    Pozdrawiam cię z całego serduszka <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Do listy tych mądrych książek, mam nadzieję, że z czasem dopiszesz Zabić Drozda oraz Kwiaty na poddaszu (Tak, to rozkaz for you xD)
    Bardzo ciekawy TAG, nie spotkałam się z nim jeszcze nigdzie!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka