środa, 10 sierpnia 2016

Dookoła świata TAG

Hej wszystkim :D
Do tego TAG-u nominowała mnie Nutella z bloga Z KSIĄŻKĄ W KIESZENI. Przepraszam, że nie odpowiedziałem na niego przez ponad miesiąc, ale ostatnio zebrało się bardzo dużo nominacji, za które serdecznie dziękuję. Postaram się wszystko nadrobić. A teraz przechodzimy do pytań:
1. Las Vegas, czyli bohaterowie, z którymi mógłbyś spędzić weekend, dobrze się bawiąc.

Z Las Vegas kojarzy mi się scena z filmu Złodziej Pioruna z serii Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy. Myślę, że świetnie bawiłbym się z Percy'm i resztą w kasynie.

2. Amsterdam, czyli książka, której świat mógłbyś zwiedzać, jadąc rowerem.

Szczerze mówiąc, to nie mam pojęcia. Bardzo chciałbym zwiedzić Labirynt z książki Więzień Labiryntu.

3. Nowy Jork, czyli książka, w której bohaterowie walczą o wolność.

Zdecydowanie jest to cała seria Igrzysk Śmierci Suzanne Collins. Katniss walczy z Kapitolem o wolność.

4. Wenecja, czyli książka, w której bohater zmienił się w trakcie trwania historii.

Na myśl od razu przyszła mi książka 7 razy dziś, w której główna bohaterka stara się zmienić, aby wyjść ze strefy czasowej. Jednakże wybieram Gwiazd Naszych Wina. Hazel, zanim poznała Augustusa, siedziała całymi dniami w domu, czytając tę samą książkę.

5. Transylwania, czyli bohater książkowy, który wzbudza w tobie strach.

Myślę, że jest to prezydent Snow z Igrzysk Śmierci. Wydaje mi się, że bałbym się spotkania z nim.

6. Londyn, czyli książka, w której występują różnorodni, ciekawi i dopracowani bohaterowie.

W Endgame liczba bohaterów pobiła wszystko. Jest ich tyle, że ciężko znaleźć podobnych.

7. Wiedeń, czyli książka z monarchią w tle.

Chyba nie było takiej książki, w której występowałaby monarchia.

8. Paryż, czyli książka z piękną historią miłosną.

Zdecydowanie jest to Gwiazd Naszych Wina. Nic dodać, nic ująć.

9. Kraków, czyli książka/ bajka/ baśń/ legenda z dzieciństwa.

Zawsze lubiłem Kubusia Puchatka. Jakoś skradł moje serce. Miałem nawet takiego misia w kształcie Kubusia Puchatka.

10. Tokio, czyli książka, która wywołuje w Tobie pozytywne emocje.

Zdecydowanie Bóg nigdy nie mruga Reginy Brett. Jej niektóre felietony to mistrzostwo świata.

Nominuję:
  • Kacpra
  • Tusię  (mam nadzieję, że widzieliście już jej wykonanie tego TAG-u: link)
  • oraz wszystkich, którzy mają ochotę wykonać ten TAG
Mam nadzieję, że moje wykonanie tego TAG-u przypadło wam do gustu. Napiszcie w komentarzu co o nim sądzicie. Dzięki za czytanie i cześć :)

5 komentarzy :

  1. Z większością twoich odpowiedzi się zgadzam ;)
    Robert, świetnie ci wyszedł ten TAG! Bardzo przyjemnie się czyta twoje odpowiedzi ;)

    Bardzo dziękuję ci za nominację! Mam tylko nadzieję, że nie będziesz na mnie zły, jeżeli zrobię go nieco później, bo mam bardzo dużo nominacji ;)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację! Wykonam ten tag u siebie na końcu sierpnia.
    PS Jak wejdziesz to Kasyna to już z niego nie wyjdziesz. Hahahaha :D

    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy tag mimo, że za nimi nie przepadam :D Jak tak zapisywałem sobie swoje odpowiedzi to stwierdziłem, ze mamy naprawdę bardzo wiele takich samych odpowiedzi haha.
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy Tag i zgadzam się z większością Twoich odpowiedzi ^^
    Jeśli pozwolisz to poczuje się nominowana i wykonam ten Tag u siebie już niedługo :)
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak prosiłeś: http://koalajeiczyta.blogspot.com/2016/08/dookoa-swiata-tag.html :p

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka