poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Ulubieńcy + Podsumowanie - Lipiec 2016

Hej wszystkim :D
Kiedy to czytacie, jestem na Malcie, ale postanowiłem napisać dla was post trochę wcześniej.
Lipiec dobiegł końca, co wiąże się z tym, że został nam już tylko miesiąc, długo wyczekiwanych, wakacji. Kto się nie cieszy?

A teraz przechodzimy już do Ulubieńców oraz do Podsumowania :D


ULUBIEŃCY
  • Książka

Z trzech przeczytanych najlepszy był Percy Jackson :D Uwielbiam go i po powrocie z wakacji mam zamiar zabrać się za kolejną część. Dodatkowo dzięki tej właśnie książce zachęciłem kuzyna do czytania. Pochłonął Percy'ego w kilka dni. Wciąż się zastanawiam jak to zrobił, bo ja czytam jedną książkę ok. tydzień.

  • Film

Ulubiony film to zdecydowanie LOL. Świetna gra autorska Miley Cyrus oraz znakomity humor utrzymany praktycznie przez cały film :)

  • Piosenka

Zdecydowanie jest to Poker Face w wykonaniu Lady Gagi z 2009 roku. Nie wiem dlaczego, ale ostatnio ciągle słucham starych piosenek. Czasem fajnie wrócić do "przeszłości".

  • Cytat


A dzisiaj życie stało się przyszłością. W każdym momencie swojego życia człowiek żyje dla przyszłości - idzie do szkoły średniej, żeby móc pójść do college'u, żeby dostać dobrą pracę, żeby kupić ładny dom, żeby było go stać na posłanie dzieci do college'u, żeby one dostały dobrą pracę i mogły posłać swoje dzieci do college'u.

Cytat ten pochodzi z Papierowych Miast, które nie były aż takie złe, jak większość twierdziła. Mi się nawet podobały, z wyjątkiem Margo, która, według mnie, była bardzo irytująca.


  • Okładka książkowa 

Nie chciałem, aby kategorie były takie same jak w poprzednim miesiącu, ale nie mógłbym pominąć mojego ulubionego Percy'ego. Oba wydania są piękne, ale szczególnie podoba mi się to z bieżącego roku. (Wskazówka: to z tego roku to to po lewej. )

  • Gra na telefon

Chyba każdy słyszał już o tej grze oraz o fenomenie, jaki wywołała. Oczywiście, że jest to Pokemon GO. Uwielbiam ją i polecam wam bardzo serdecznie. Gram w nią praktycznie codziennie, zdobywając kolejne Pokemony :D

PODSUMOWANIE

W lipcu przeczytałem tylko trzy książki, a wszystko to za sprawą tego, że mamy wakacje i staram się w miarę aktywnie spędzać czas. Niestety pogoda nam tego nie ułatwia :( Przeczytałem:
Obejrzałem trzy filmy:
  • LOL
  • Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna (recenzja w sierpniu)
  • Papierowe Miasta (recenzja również w sierpniu)
Ale pojawiły się dwie recenzje:
Wykonałem aż cztery TAGI:
Oraz oczywiście pojawiło się jedno podsumowanie miesiąca:
A wy jak spędzacie wakacje? Wyjechaliście gdzieś? Opowiedzcie mi co porabiacie oraz co czytacie :D Dzięki za czytanie i do zobaczenia w kolejnym poście.

5 komentarzy :

  1. Ja również uwielbiam "LOL'a". Oglądałam go jeszcze jak miałam dwanaście lat, czyli dwa lata temu i bardzo mi się podobał :) Cieszę się, że tobie też przypadł do gustu :D
    Jeżeli chodzi o Percy'ego, to ja nie rozumiem tego całego szału na tę serię... Czytałam Złodzieja Pioruna i uważam, że był po prostu dobry. Nie sięgnę raczej prędko po kolejne części ;)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Maybe Someday - Colleen Hoover - recenzja' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu sięgnąć po Percy'ego bo wszyscy go chwalą! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku i życzę bardziej zaczytanego sierpnia! ;)
    Film ''LOL'' jest cudowny! Miley gra niesamowicie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny cytat. :D U mnie pokemony poszły w odstawkę, czy tylko ja nie mogę żadnego znaleźć? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak Percy Jackson to zdecydowanie jedna z najlepszych serii dla młodzieży <3 Ja teraz czytam olimpijskich herosów, którzy są kontynuacją serii i jest przegenialna <3
    http://citeofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka