sobota, 24 września 2016

BLOG ZAWIESZONY DO ODWOŁANIA!


Hej wszystkim :D
Prawdę mówiąc, nie myślałem, że kiedykolwiek będę pisał takiego posta, ale teraz jest na to odpowiedni moment. Jest to post zupełnie inny niż zwykle. Zapraszam:


We wrześniu tego roku zacząłem trzecią klasę gimnazjum, co oznacza testy, sprawdziany i kartkówki. Na początku byłem chory i nie było mnie w szkole, przez co narobiłem sobie dużo zaległości. Jako tako udało mi się to nadrobić. Tak naprawdę, mój blog zaczął się rozkręcać w wakacje. Zawsze dziwiło mnie, gdy Youtuberzy, Blogerzy mówili: "Zaczęła się szkoła, więc mam mniej czasu". Ja zawsze znajdowałem czas na wszystko i świetnie go organizowałem. Aż do teraz. Jak już mówiłem, zaczęła się trzecia klasa. Mam strasznie dużo lekcji w tygodniu. Mój dzień wygląda tak:

1. Wstaję o 6:30. W szkole jestem już o 7:20.
2. Wracam do domu o 16-17.
3. Idę spać, bo szkoła strasznie mnie męczy.
4. Wstaję po dwóch godzinach i pakuję się do szkoły.
5. Do godziny ok. 23 uczę się.
6. Następnie znów idę spać i wstaję rano.

Nie mam czasu kompletnie na nic. Jak pewnie wiecie, kocham książki, ale ostatnio nawet nie mam czasu czytać, więc gdzie czas jeszcze na prowadzenie bloga? Jedyne co mogę w tym momencie zrobić, to go zawiesić, bo nie ma innej możliwości.

Do tego ostatnio pisanie postów nie sprawiało mi przyjemności. Pod koniec robiłem to na siłę, a nie na tym to polega. To miała być przyjemność i zmęczyłem się tym.

Nie wiem, czy jest to ostatni post na tym blogu, czy też nie. Wiedzcie jednak, że ja nie umieram i mam się dobrze. Zawsze możecie się ze mną skontaktować na fanpage'u. Ja wam odpiszę. Jest też możliwość, że wrócę do was, lub czasami posty będą się pojawiały, więc nie anulujcie obserwacji. Kto wie, może w liceum znajdę więcej czasu na bloga i czytanie :D

Dziękuję, że byliście ze mną przez te 8 miesięcy i do zobaczenia kiedyś tam <3 :D

6 komentarzy :

  1. Ja też w tym roku rozpoczęłam trzecią klasę więc wiem, jak się czujesz. ;)
    Kiedy przychodzę do domu po ośmiu, czasami nawet dziewięciu lekcjach (wliczając pozalekcyjne zajęcia dodatkowe) jestem padnięta a czas na czytanie znajduję tylko w weekendy, jednak jak na razie jako tako to idzie i mam nadzieję, że nie będzie tak źle. Wrzesień ledwo się zaczął, a my mamy za sobą dwa testy próbne z angielskiego, sprawdzian z polskiego, z matematyki... Na przyszły tydzień zapowiedziane dwa kolejne + kartkówka. Co prawda plusem jest to, że nauka idzie mi gładko i nie muszę robić nic, poza jednorazowym otwarciem zeszytu żeby dostać 4 z większości przedmiotów.
    Tak więc nie jesteś sam ;)

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w nowym roku szkolnym ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobnie. Nigdy nie rozumiałam, jak można nie mieć czasu na bloga - do teraz. Też w tym roku rozpoczęłam trzecią klasę i od samego początku jestem zawalana pracami domowymi, dodatkowymi kartami pracy czy testami i kartkówkami. Dodatkowo już w poniedziałek mam pierwszy w tym roku wyjazd na mecz, przez co będę miała kolejne zaległości. Mimo wszystko staram się dalej pisać i nie rezygnować. To mnie w pewnym sensie odstresowuje ;) Mam nadzieję, że jeszcze wrócisz do blogosfery i życzę powodzenia w szkole! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww, rozumiem Cię! Co prawda jestem klasę niżej od Ciebie, ale już zdążyłam się przekonać, jak gimnazjum potrafi męczyć i zabierać wszelki czas wolny. Jednakże jeżeli kiedyś postanowisz wrócić (a mam nadzieję, że tak właśnie będzie!) to z radością wrócę do czytania Twojego bloga, którego uwielbiam!
    Pozdrawiam i życzę najlepszych ocen w szkole! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten ból, u mnie też III gimnazjum :/ ja na szczęście daję radę (na razie :D) i mam cichą nadzieję, że tak pozostanie
    3maj się ;)
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, zdecydowanie III klasa gimnazjum jest męcząca i wymagająca - wiem coś o tym, bo sama przez to przechodzę... W ubiegłym miesiącu z samego polskiego napisaliśmy 5 sprawdzianów (a do tego kartkówki, odpowiedzi, projekty, prace pisemne i inne przedmioty, z których jest możliwie jeszcze gorzej)... To jakieś istne szaleństwo! Aktualnie, moim jedynym marzeniem jest to, aby się wreszcie porządnie wyspać xD Mam nadzieję, że jakoś uda się nam wszystkim przez to przejść ;)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia! :D
    ~ Alokin

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, zdecydowanie III klasa gimnazjum jest męcząca i wymagająca - wiem coś o tym, bo sama przez to przechodzę... W ubiegłym miesiącu z samego polskiego napisaliśmy 5 sprawdzianów (a do tego kartkówki, odpowiedzi, projekty, prace pisemne i inne przedmioty, z których jest możliwie jeszcze gorzej)... To jakieś istne szaleństwo! Aktualnie, moim jedynym marzeniem jest to, aby się wreszcie porządnie wyspać xD Mam nadzieję, że jakoś uda się nam wszystkim przez to przejść ;)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia! :D
    ~ Alokin

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka