piątek, 9 września 2016

Fruit Book TAG

Hej wszystkim :D
Pierwszy tydzień szkoły, a ja już chory :( Nie żebym ją lubił, ale po prostu stęskniłem się za wszystkimi znajomymi i w ogóle. Ale przynajmniej mam czas, żeby napisać posta :)


Dziś mam dla was TAG, do którego już dawno, bo prawie 2 miesiące temu, nominowała mnie Tusia z bloga Tusia, Książki i nie tylko. Serdecznie dziękuję za nominację i zapraszam do mojej wersji:


Nie jestem pewny, ale wydaje mi się, że w książce Ogień i Woda była dżungla. Co więc mogłoby być bardziej egzotycznym miejscem niż tamto?


Nie czytam książek po kilka razy, ale myślę, że mógłby to być Marsjanin. Mark Watney to chyba najlepszy bohater literacki. Polecam tę książkę serdecznie.


Ja, jako chłopak nie zwracam na takie rzeczy uwagi i nie pamiętam kto z kim się całował. Z takich ostatnich książek, które czytałem, jest to Percy Jackson i... Nie chcę zdradzać, bo byłby to spoiler.


Prawdę mówiąc, to czytam książki zagranicznych autorów. Jeszcze nie czytałem nic polskiego autora, ale mam zamiar to zmienić. Na pewno niedługo przeczytam Kasację.


Szczerze, to mógłby być to ostatni tom Więźnia Labiryntu, bo to, jak autor zakończył tę serię jest karygodne i niedopuszczalne.


Tym razem wybieram Igrzyska Śmierci. Uczestnicy są na arenie, na której między innymi są lasy.


Będąc na Malcie, przy 35 stopniach, czytałem Jesteś cudem i myślę, że jest to książka idealna na upał. Nie ma tam akcji, ale książka jest wyjątkowa. Polecam wszystkim.


Zdecydowanie jest to Endgame. Bohaterów było tyle, że nie mogłem ich zapamiętać. Musiałem też cofać się do poprzednich rozdziałów, aby dowiedzieć się, co działo się z bohaterem.


Największe zło wszech czasów, czyli Niezgodna. Nie cierpię, nie cierpię i jeszcze raz nie cierpię.


TAG może nie był jakoś bardzo treściwy, ale za to miło mi się go wykonywało. Podobają mi się te wszystkie powyższe grafiki.

Mam nadzieję, że taki krótki post wam się spodobał.
Dzięki za czytanie i życzę udanego weekendu.

1 komentarz :

  1. Bardzo fajny tag,a nigdy o nim nie słyszałam! Faktycznie, może i nie jest zbyt treściwy, ale pytania i odpowiedzi fajne ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka